ZOTAC nForce 9300-ITX AHCI 問題

我用緊ZOTAC nForce 9300-ITX , 見好多人都話n記個AHCI好唔得...唔裝好過裝?

因為set左ahci先用bootcd入vista安裝.....佢連cdrom都搵唔到, boot唔到,

係要用ide先可以boot到cd, 我試過裝好左vista先裝個driver之後restart入bios改ahci

再番入去windows都係藍畫面.....其實有冇計裝? 有冇個好似intel ich果個bat行? 我又搵唔見

請師兄們教教路...唔該晒

佢個BIOS 有問題啫
同n記有咩關係

TOP

原帖由 CACTICS 於 2009-9-16 00:05 發表
佢個BIOS 有問題啫
同n記有咩關係


唔係呀..我係見好多人依度講....a同n記d ahci都唔得...不分牌子, 唔係只講依塊

TOP

裝完win 先再set ahci lor

TOP

原帖由 sckds 於 2009-9-16 00:17 發表
裝完win 先再set ahci lor


就係藍囉......如果上埋driver再ahci mode入windows就會永不超生

TOP

邊個話N記既AHCI廢
我用M3N78-VM同P5N7A-VM行AHCI分別行Win 7 同 Vista 不知幾爽
以樓主咁既情況,似係塊板既問題

TOP

唔係 N 記問題啦, 我用 ASROCK ION 咪一樣用 AHCI 直接 install vista 同 Win7, 係 ZOTAC BIOS 問題.

TOP

"因為set左ahci先用bootcd入vista安裝.....佢連cdrom都搵唔到, boot唔到,..."
從來未試過有呢個問題喎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原來塊board係揀左ahci mode之後, dvdrom係去左第二個位選擇出離boot機,

我暫時用左usb手指安裝法, ok左...可以ahci mode裝完vista64....唔該晒

[ 本帖最後由 惡魔城城主 於 2009-9-20 19:00 編輯 ]

TOP