ZOTAC nForce 9300-ITX AHCI 問題
我用緊ZOTAC nForce 9300-ITX , 見好多人都話n記個AHCI好唔得...唔裝好過裝?
因為set左ahci先用bootcd入vista安裝.....佢連cdrom都搵唔到, boot唔到,
係要用ide先可以boot到cd, 我試過裝好左vista先裝個driver之後restart入bios改ahci
再番入去windows都係藍畫面.....其實有冇計裝? 有冇個好似intel ich果個bat行? 我又搵唔見
請師兄們教教路...唔該晒 |
|
|