新手想玩高清>_<但好多野唔識喔,可否幫幫手
我都想買張高清卡玩下啊~但又咩都唔識,腦中浮玩一堆問題,希望大家幫幫小弟
1.係咪有分天線接收同無線接收嫁??邊樣好d呢??
無分
你所講的無線應該係室內天線…細細枝果D
2.usb手指係咪可以無線高清,其他介面又得唔得呢??
唔關事,你明上面就明做咩啦
3.如果我用天線接收,我已經check到我大廈係高清覆蓋區,咁我係咪要check埋棟大廈有冇整到高清天線??咁入屋插座果條洗唔洗換嫁=.=??定係大廈換左就已經睇到高清??
大廈整左就ok,用翻你宜加電視機果條插入去usb/pci/pcie 卡就ok
4.用高清卡/usb睇高清翡翠台,咁仲睇唔睇得番普通翡翠台呢??
睇得翻!比"非高清"姐係模擬廣播的畫質可能仲好,而且係16:9
5.如果我想錄影後之動關機,邊隻有咁既功能??
軟件做到,要自動開機(唔係休眠開機)就得compro 可以
6.我見大家在安裝和設定上好似好多問題咁,如果我唔識裝,說明書會唔會有教學呢??
有,但其他野,eg ati/nv 硬解問題或dvbviewer 等等就冇,如果跟卡/usb 跟TM(total media) 佢會教你整,但都可能會有問題,到時上epc search 下post 睇,或者問人,好多人會解答你
7.公共天線同室內天媌有咩分別嫁=.=??新手唔識,唔好怪啊~~
室內天線姐係可能係你講的無線掛
8.DVB-T, DTMB(DMB-TH), ISDB-T, ATSC尼d制式其實係咩黎嫁??買果陣要留意d咩呢??
唔該晒大家既幫忙啊^_^
香港只有dmb-t ,dmb-h 味有
你買左dvb-t 翻黎係收唔到香港的數碼電視的
買dmb-th 就ok |