新手想玩高清>_<但好多野唔識喔,可否幫幫手

我都想買張高清卡玩下啊~但又咩都唔識,腦中浮玩一堆問題,希望大家幫幫小弟

1.係咪有分天線接收同無線接收嫁??邊樣好d呢??

2.usb手指係咪可以無線高清,其他介面又得唔得呢??

3.如果我用天線接收,我已經check到我大廈係高清覆蓋區,咁我係咪要check埋棟大廈有冇整到高清天線??咁入屋插座果條洗唔洗換嫁=.=??定係大廈換左就已經睇到高清??

4.用高清卡/usb睇高清翡翠台,咁仲睇唔睇得番普通翡翠台呢??

5.如果我想錄影後之動關機,邊隻有咁既功能??

6.我見大家在安裝和設定上好似好多問題咁,如果我唔識裝,說明書會唔會有教學呢??

7.公共天線同室內天媌有咩分別嫁=.=??新手唔識,唔好怪啊~~

8.DVB-T, DTMB(DMB-TH), ISDB-T, ATSC尼d制式其實係咩黎嫁??買果陣要留意d咩呢??
唔該晒大家既幫忙啊^_^

[ 本帖最後由 大豪 於 2009-4-30 19:29 編輯 ]

答你幾條
4.數碼台包左普通翡翠台
7.公共天線= 大廈天線
8.各地制式..香港用DMB-TH

TOP

新手想玩高清>_<但好多野唔識喔,可否幫幫手
我都想買張高清卡玩下啊~但又咩都唔識,腦中浮玩一堆問題,希望大家幫幫小弟

1.係咪有分天線接收同無線接收嫁??邊樣好d呢??
無分
你所講的無線應該係室內天線…細細枝果D
2.usb手指係咪可以無線高清,其他介面又得唔得呢??
唔關事,你明上面就明做咩啦
3.如果我用天線接收,我已經check到我大廈係高清覆蓋區,咁我係咪要check埋棟大廈有冇整到高清天線??咁入屋插座果條洗唔洗換嫁=.=??定係大廈換左就已經睇到高清??
大廈整左就ok,用翻你宜加電視機果條插入去usb/pci/pcie 卡就ok
4.用高清卡/usb睇高清翡翠台,咁仲睇唔睇得番普通翡翠台呢??
睇得翻!比"非高清"姐係模擬廣播的畫質可能仲好,而且係16:9
5.如果我想錄影後之動關機,邊隻有咁既功能??
軟件做到,要自動開機(唔係休眠開機)就得compro 可以
6.我見大家在安裝和設定上好似好多問題咁,如果我唔識裝,說明書會唔會有教學呢??
有,但其他野,eg ati/nv 硬解問題或dvbviewer 等等就冇,如果跟卡/usb 跟TM(total media) 佢會教你整,但都可能會有問題,到時上epc search 下post 睇,或者問人,好多人會解答你
7.公共天線同室內天媌有咩分別嫁=.=??新手唔識,唔好怪啊~~
室內天線姐係可能係你講的無線掛
8.DVB-T, DTMB(DMB-TH), ISDB-T, ATSC尼d制式其實係咩黎嫁??買果陣要留意d咩呢??
唔該晒大家既幫忙啊^_^
香港只有dmb-t ,dmb-h 味有
你買左dvb-t 翻黎係收唔到香港的數碼電視的
買dmb-th 就ok

TOP

哈哈~~~~唔該晒兩位,而家清楚好多啦,但係都仲有小小問題

因我見有d人話買左隻手指收唔到普通翡翠台,跟住有人答因為佢果隻唔支援......
係咪以前果d會唔支援,而家果d高清卡全部都已經同時支援高清/普通翡翠台嫁啦??

我見d高清產品支援雙制式dmb-th和dvb-t,咁個dvb-t咪姐係無用??其實個dvb-t本身係有咩用途呢??

另外,以我而家既理解,所謂既室內天線,姐係唔用大廈果條天線,自己整or自己買魚架駁住個高清卡,岩唔岩呢??

TOP

現在普通翡翠台用緊兩種制式廣播,即PAL模擬及DMB-T數碼
市場上的雙制式產品以PAL模擬+DMB-T數碼為主,亦有少量dmb-th+dvb-t的產品,DVB-T是歐洲制式,多用於歐洲,深圳亦有用來對交通車輛廣播

TOP

原帖由 大豪 於 2009-4-30 22:02 發表
哈哈~~~~唔該晒兩位,而家清楚好多啦,但係都仲有小小問題

因我見有d人話買左隻手指收唔到普通翡翠台,跟住有人答因為佢果隻唔支援......
係咪以前果d會唔支援,而家果d高清卡 ...

人地講的唔技援可能講緊模擬接收,
本身數碼你應該收到的應該有
所謂舊四台 但同模擬唔同的,有16:9 同用數碼廣播
翡翠台
明珠台
國際台
本港台
====================
J2
互動新聞台
高清翡翠台
亞洲高清台
中天亞洲台
中國中央電視台中文國際頻道
上面係新台啦…
總共10台
只要你天線好,收得齊就ok!

白色果枝就係室內,買卡有時會送
你用魚骨都ok ge …
不過大廈收到緊係用大廈公共天線啦

TOP