教父2 The Godfather II 出左.

各大網站已有得{借}.
冇繁中唔玩住.







又一隻 GTA 式 game? 我要做黑幫頭子... 嘿嘿嘿

TOP

原帖由 gcyf 於 2009-4-3 09:53 發表
又一隻 GTA 式 game? 我要做黑幫頭子... 嘿嘿嘿


上集可以收數.
今隻唔知有冇.

TOP

上一集劣評如潮

TOP

有露[雨].....

TOP

今集唔知點呢?玩玩先知

TOP

上集地圖大到癲
不過講好玩都係mafia完勝

TOP

今集又好似 劣評如潮 .

TOP

唔明點解冇中文就唔玩
又唔係唔識睇英文
D 英文又唔係難
學下英文幾好

TOP

借梗,60%

TOP