機戰K帶動睇機械人動畫系列(神魂合體)

第一集
G-GUNNER對模擬獸 (機戰K做足)
不過問題是G-GUNNER是不是同CORE-GUNNER同合體先有咩??


點解機戰K可以分開用

第十二集
CORE-GUNNER瓜左
第十三集
師傅話已經整唔番,如果G-GUNNER需要CORE-GUNNER合體而成,即是G-GUNNER應該永久不出現

第十四/廿六集
G-GUNNER又蒲頭.....即係點



唔睇動畫真係被機戰K昆左,仲以為G-GUNNER同CORE-GUNNER是獨立雙部機

[ 本帖最後由 G-核戰機 於 2009-4-2 14:07 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

e 套野我想睇...

TOP

金髮條女會復活,女人係唔會受果種病毒感染。

[ 本帖最後由 gtastegirl 於 2009-4-2 14:10 編輯 ]

TOP

原帖由 dickxdv 於 2009-4-2 14:07 發表
e 套野我想睇...

之前有人放過DVDrip

TOP

原帖由 ~Mac迷~ 於 2009-4-2 14:09 發表

之前有人放過DVDrip


我只是收到RMVB版....好差

TOP

機戰K中除左OVERMAN我都無乜興趣
搞到玩都唔太想玩

TOP

原帖由 G-核戰機 於 2009-4-2 14:12 發表


我只是收到RMVB版....好差

我屋企有avi版 可惜我人唔喺香港 等聖誕返去嘅時候再放種

TOP

講開SRWK,今集真係好無誠意
畫面無進步,音樂沿用唔少W嘅,系統無新意,流程太短,無語音,參戰作品偏冷門等等,我玩左2話已經放棄
其實唔一定要老古董參戰都有好多作品可以加入,例如Code Geass、天元突破(同期鋼鐵神JEEG都加入左)、Eva(從未喺手提機登場)
總之今集對我嚟講係失望嘅一作,希望NDS下一作有重大突破,諗下當年F、F Final進化到alpha嘅時候嗰種震撼感
希望下作有黑鐵同蛋蛋加入

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 neneaee 於 2009-4-2 14:30 發表

eva都叫冇係手提機出過?
定係你冇玩

sorry,應該係話任氏手提機

TOP