11234 當前離線
願地球由自轉變倒轉
中級會員
SEED 當前離線
進階會員
TOP
LUNG2000LUNG1 當前離線
龍大
andrew225 當前離線
kennywoodman 當前離線
放鬆D啦年青人!
原帖由 andrew225 於 2009-3-25 19:53 發表 好勁! 溫度仲低過好多雙核心的組合, 行轉 Full Load 睇下啦!
cheungmanhoi 當前離線
原帖由 cheungmanhoi 於 2009-3-25 20:41 發表 想問下 點解唔用2把一吹一抽 低d 壓都ok ps 幾多錢一把
原帖由 11234 於 2009-3-25 20:51 發表 一來裝兩把怕太重,二來怕太多線, 而且兩把扇轉速唔夾的話有風切聲 hkd$130
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 11234 於 2009-3-25 08:51 PM 發表 一來裝兩把怕太重,二來怕太多線, 而且兩把扇轉速唔夾的話有風切聲 hkd$130