究竟相同game在360/PS3跟PC有無好大分別?

好多人成日講做乜買部勁電腦打機, 買部遊戲機咪仲好~

究竟相同game在360/PS3跟PC有無好大分別?

例如 畫質,速度,解像度.......

其實有無直接出Mon既比較 (1080)?

[ 本帖最後由 JLV1818 於 2009-1-23 15:27 編輯 ]

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 JLV1818 於 2009-1-19 22:56 發表
好多人成日講做乜買部勁電腦打機, 買部xbox360咪仲好~

究竟相同game在xbox360跟PC有無好大分別? 例如 畫質,速度,解像度.......

console們的畫面(1280x960 above)都開始係scale出黎 係大mon之下 畫質好極有限

[ 本帖最後由 metallica100 於 2009-1-19 23:45 編輯 ]

TOP

原帖由 JLV1818 於 2009-1-19 22:56 發表
好多人成日講做乜買部勁電腦打機, 買部xbox360咪仲好~

究竟相同game在xbox360跟PC有無好大分別? 例如 畫質,速度,解像度.......

呢句話,
玩過GTA4 360/PS3 version既人會好認同

TOP

原帖由 C.Repairer 於 2009-1-19 23:51 發表

呢句話,
玩過GTA4 360/PS3 version既人會好認同


我冇買360 gta 4,因被呃佐話ps3 同home 有連動,但事實..........
ps3 版好窒機,諗住自己部pc有個web site 的benchmark 見爆曬實冇死,
點知nvidia 唔爭氣gta4 唔support Sli,gtx 260 +  sli 都冇用,迫住要去返720p 玩先冇乜窒.
人地果d ATi 用4870 x2 玩CF 未可以行 1080p 唔窒機law........
nvidia

簡單d 你部機的HW 只是同部xb360 差唔多,咁360上的效果會好過你部pc
只有你部pc 勁過部360好多先會覺pc ver 好過360 少少

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Van仔 於 2009-1-20 02:39 發表


乜CF度咩 ,新drive?_?
都係個句,除左電腦有鍵盤滑鼠外,2500蚊可以唔使煩咁多野真係XBOX/PS3算


呀????我見隻game 一出,e 度d 版友話行到CF woo

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 C.Repairer 於 2009-1-19 23:51 發表

呢句話,
玩過GTA4 360/PS3 version既人會好認同

我玩過gta4 360,畫面真係差得好好好可憐,又有auto aim一D都唔好玩
PC我用9600GT都靚好多
但in general 我打機我鐘意用360
佢個online experience真係好正
而家上網9成都係上網打架啦,360多好多communication,又唔會有cheat (有D有bug除外,但都係好少數人)
又有TruSkill Rating, 知到自己有幾勁
D game又support 5.1,唔駛點set點hack咁
又多game (Halo3, GOW2)
但畫面係差D架啦,要求高既話等XBOX720啦

TOP

原帖由 JLV1818 於 2009-1-19 22:56 發表
好多人成日講做乜買部勁電腦打機, 買部xbox360咪仲好~

究竟相同game在xbox360跟PC有無好大分別? 例如 畫質,速度,解像度.......


其實講來講去, 兩樣有晒就唔洗煩啦!!!!

TOP