適合自駕遊的國家有甚麼還擇?

我試過的自駕遊的國家:

  • 加拿大
  • 美國
  • 日本

基本上唔使點去適應,去到紐約、東京果 d 大城市,其實與旺角、銅鑼灣其實分別不太大(一樣係咁混亂),各位有無其他國家的自駕遊經驗可以分享?(例如歐洲大陸)

英國、德國、澳洲、台灣都唔錯。

TOP

原帖由 power_up 於 2008-12-1 20:29 發表
英國、德國、澳洲、台灣都唔錯。

台北d 機車多到嚇死你wor

TOP

原帖由 power_up 於 2008-12-1 19:29 發表
英國、德國、澳洲、台灣都唔錯。


這些國家有 GPS 用嗎?去到語言不通的國家,路牌寫嘜都唔識睇,無 GPS 我會好驚青。英國、澳洲這些我自已睇地圖都 OK。

TOP

自駕去西藏,川藏公路入、滇藏公路出,保證hight到你暈!!!

TOP

泰國其實ok嫁

TOP

諗住下年初自駕遊去北海道, 不過話晒第一次我驚到時會手忙腳亂

TOP

美國d highway我唔係幾敢渣
d車貼到拖卡咁, 稍為預多d位就即刻比人攝
好似佢地咁貼又睇唔通條路, 好冇安全感

TOP

大城市d HIGHWAY 又真係幾煩

TOP

自駕遊基本上係無車miss 好多野既國家先好玩

japan 特佳
US 有時間既唔錯
UK 就火車更好
德國就有唔少地方no speed limit

TOP