AF 70-210 一試

D40 叫做成軍喇

[ 本帖最後由 manman1998 於 2008-11-16 21:40 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

支鏡幾錢???

TOP

原帖由 hotter 於 2008-11-16 22:03 發表
支鏡幾錢???

$800........

TOP

原帖由 manman1998 於 2008-11-16 22:07 發表

$800........


呢枝係唔係舊款鏡?? 我係格價網搵唔到資料既???

TOP

原帖由 hotter 於 2008-11-16 22:10 發表


呢枝係唔係舊款鏡?? 我係格價網搵唔到資料既???

2手舊鏡來...D40冇得用AF

TOP

原帖由 manman1998 於 2008-11-16 22:11 發表

2手舊鏡來...D40冇得用AF


舊鏡係全幅機用, 用係D40係唔係x1.6倍??

TOP

原帖由 hotter 於 2008-11-16 22:15 發表


舊鏡係全幅機用, 用係D40係唔係x1.6倍??

x1.5倍

TOP

HK800又幾抵, d色唔錯, D90用唔用到佢???

TOP

冇 D ? f/4-5.6 既版本 ?

for reference
http://www.mir.com.my/rb/photogr ... F70210mm/index1.htm

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP