manman1998 當前在線
特級會員
hotter 當前離線
進階會員
TOP
原帖由 hotter 於 2008-11-16 22:03 發表 支鏡幾錢???
原帖由 manman1998 於 2008-11-16 22:07 發表 $800........
原帖由 hotter 於 2008-11-16 22:10 發表 呢枝係唔係舊款鏡?? 我係格價網搵唔到資料既???
原帖由 manman1998 於 2008-11-16 22:11 發表 2手舊鏡來...D40冇得用AF
原帖由 hotter 於 2008-11-16 22:15 發表 舊鏡係全幅機用, 用係D40係唔係x1.6倍??
2110 當前離線
中級會員
Nutshell 當前離線
諧已和, 人已死
Banned