[2008年11月9號11:45pm更新]3HK都出$188 HSDPA Plan (已加圖)

我今晚經過,即刻出左,基本$98 (50MB) + $12 MTR 一過就收Max $188 + $12 MTR,同樣係24個月Contract不過SMT要預繳3HK唔洗,手指係HUAWEI E180.... 未試有冇鎖(初步估計應該冇!!! ).... 但係個識員話係7.2Mbps (Up 幾多我唔係太Care!!! ).... 同埋最重要,應該冇Block Port.......

P.S. 要帶6個月內固網寬頻帳單....

有興趣既版友請去3舖頭睇下。......

------------------------------------------------------------------------------------
9/11/2008 - 新鮮測試.....

家陣o向朗豪坊地庫Slowly by da dalce暢快使用中

------------------------------------------------------------------------------------
11點幾再以pikcheong提供網址再試,但請留意地點已經轉到我屋企,所以只可以同前一個Test做參考。

[ 本帖最後由 trex 於 2008-11-10 01:25 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

好似幾好咁喎…

TOP

唔怪得數記打咁多日廣告都係「Durn」住 PCCW啦.... 佢地係咪漏左 3仔呀.....

TOP

如果唔block port,咪可以cut埋
屋企嗰個....咪可以一只手指走天涯

TOP

期待樓主既報告包唔包wifi架?

[ 本帖最後由 greatedmond 於 2008-11-9 09:27 編輯 ]

TOP

原帖由 princeedward 於 2008-11-9 03:51 發表
如果唔block port,咪可以cut埋
屋企嗰個....咪可以一只手指走天涯

個個係到BT咪攪到好慢

TOP

正wo,陣間我都去3睇下先

TOP

3hk 甘好.
我地3macau 就慘啦!
speed 平均得150k /s
而且仲lock 死左 1G 每星期流量
PS: 我申請係unlimte 架-,-

TOP

大大DL SPEED快唔快呀

TOP

即係簽$98 plan 就得, 過左limit 最多收$188?

TOP