sunhikari 當前離線
進階會員
200801 當前離線
時也 命也 運也
中級會員
TOP
原帖由 200801 於 2008-11-3 17:57 發表 我覺得又OK!! 因為而家D PC GAME只有激活三次 真係過份
原帖由 sunhikari 於 2008-11-3 18:03 發表 唔係激活問題 而係share比其他機,a機share比b機喎 激活就係另一個問題,d app可以download完back up番就唔係問題