一個有信用卡acc的iTUNE acc,下載收費app,可以share比5個人?!(只作討論)

其實apple知唔知的
某程度上係有d過份

我覺得又OK!!
因為而家D PC GAME只有激活三次
真係過份

TOP

原帖由 200801 於 2008-11-3 17:57 發表
我覺得又OK!!
因為而家D PC GAME只有激活三次
真係過份

唔係激活問題
而係share比其他機,a機share比b機喎
激活就係另一個問題,d app可以download完back up番就唔係問題

TOP

原帖由 sunhikari 於 2008-11-3 18:03 發表

唔係激活問題
而係share比其他機,a機share比b機喎
激活就係另一個問題,d app可以download完back up番就唔係問題

佢地如果任人share比其他機~D人買左一次app,咪可以幫人入app
又或者可再平賣比其他人 可以賺錢

起碼有5次機會...都唔錯


share比其他機(如果係自己部機任裝??
如果你洗左OS,再裝當一次

[ 本帖最後由 200801 於 2008-11-3 18:37 編輯 ]

TOP

唔知,但佢好似係跟iTUNE acc的,因為要咁做要入收app個人的acc,要挼權的

TOP