Z80 當前離線
中級會員
TOP
單CELL 做過短路測試,至今尚未發現有爆炸現象(POLYMER 角型 18650筒型) 但是電池過充時(6V1C 6V2C 5V1C)電池在4.5以上時會釋放很高熱量(70-150度)
Hippo 當前離線
進階會員
原帖由 Hippo 於 2008-10-26 01:08 發表 放電:開機後進入 BIOS,直至自動關機為止? 唔入 OS ? (windows / linux) =..=a
hunting4you1 當前離線
原帖由 hunting4you1 於 2008-10-26 01:46 發表 其實點放都好難過急, 0.2c 對lion 絕對唔嚴苛, 要5小時放走12000mAh, 姐係12000 X 7.4 /5 = 17760 = 17.7W 901 IDLE 用 6.X W, FULLLOAD 用8.X W, 開埋WIFI 10W 到. XP 的話我會建議入到去用ORTHOS 煲機同埋開到MON 最光, 可以快少少冇電
原帖由 Z80 於 2008-10-26 01:56 發表 放電還放電 另一方面小弟又不唔係太忍心去 "烤機"
原帖由 hunting4you1 於 2008-10-26 02:14 發表 可以EEECTL 推高風扇呢= = 我粒ATOM 長期行1.86Ghz 的= =