EXI 代用電綜合測試結果 (29/10 更新)

鑒於近日事件
相信好多訂咗半價電嘅網友都不會取貨
現只做簡單綜合測試結果列表

Z80
原裝電續航力:5 hrs 10 min
EXI 代用電續航力:7 hrs 30 min
電池評估容量:9,580mAh

asum
原裝電續航力:5 hrs 0 min
EXI 代用電續航力:5 hrs 50 min
電池評估容量:7,700mAh

trex
原裝電續航力:5 hrs 0 min
EXI 代用電續航力:8 hrs 30 min
電池評估容量:11,220mAh

註解:
1.         EXI 代用電續航力
  電池評估容量=-------- x 6600mAh
          原裝電續航力
2. 電池評估容量只單純假設原裝電的容量是 6600mAh
 所以得出的數值亦只是理論參考值
3. 測試環境由測試者自行決定
 但測試者有責任確保兩種電池在一致的環境裡測試

[ 本帖最後由 Z80 於 2008-10-29 01:01 編輯 ]

小弟自己的測試

測試環境:
1. EPC 901 + 2G RAM
2. Wifi:Off
3. Sound:Off
4. BlueTooth:Off
5. LCD 亮度 :Max

充電方法:
1. 80% 滿:充電至指示燈停閃為止
2. 100% 滿:充電至火牛到達室溫為止

測試方法:
開機後進入 BIOS,直至自動關機為止

原裝電續航力:
電量 80% 滿 - 4 hrs 20 min
電量 100% 滿 - 5 hrs 10 min

第一次測試:電量 80% 滿
續航力 - 7 hrs 15 min
電池評估容量 - 435 / 260 x 6,600mAh = 11042mAh

第二次測試:電量 100% 滿
續航力 - 7 hrs 30 min
電池評估容量 - 450 / 310 x 6,600mAh = 9580mAh

第三次測試:電量 100% 滿
續航力 - 7 hrs 30 min
電池評估容量 - 450 / 310 x 6,600mAh = 9580mAh

[ 本帖最後由 Z80 於 2008-10-28 20:38 編輯 ]

TOP

總結

關於電量
由電芯規格、儀器檢定及小弟測試的結果來看
差不多可以肯定電池電量只有 10,000mAh

關於壽命
由於用來組裝電池的電芯上帶有污跡
加上從網友 Hippo 發佈的圖表可以看到電芯內阻偏高
由此可以斷定電芯並非全新貨
所以切勿期望電池有長久壽命


關於安全規格
安全保護措施分為三個關卡
1. Eee PC 本身的保護電路
2. 電池內建保護電路
3. 電芯單體自己的防爆設計

Eee PC 自己把守第一關,所以至少有第一度屏障

一般電池保護電路會有 IC 負責
1. 過電流保謢
2. 過溫度保護
3. 過放電保謢

從拆解圖片可以看見
代電的確裝有感溫線
所以仍相信電池的確裝有保護電路


過電流保謢除了會有 IC 負責外
比較安全的保護電路會再加上多一道保謢 --- fuse
不過網友 Hippo 指出
雖然電路版有此設計
不過廠方沒有裝上

由於代電是採用日系 sanyo 電芯組裝
電芯本身應有合格的防爆設計
有在電池封裝廠工作的人說
http://www.mobile01.com/topicdet ... mp;t=746074&p=2
單CELL 做過短路測試,至今尚未發現有爆炸現象(POLYMER 角型 18650筒型)
但是電池過充時(6V1C 6V2C 5V1C)電池在4.5以上時會釋放很高熱量(70-150度)



另外要考慮的是
此代電並非由全新電芯組裝
電芯或有機會有物理損傷

鋰電池本身就是危險品
所以用 "安全" 來標籤是會做成誤導
小弟建議用 "潛在危險" 來衡量
如以原裝電池的潛在危險是極低來說
此代電的潛在危險勉強都可以說是低

結論
1. 真正電量只有 10,000mAh
2. 電池壽命不會長
3. 安全規格勉強可以接受

價格合理度
RMB$330:價格真正反映電池質素,因為如果用全新電芯組裝,成本會高於售價
HK$600:兩個字 "搵笨"
HK$780:搵笨......加搵笨

[ 本帖最後由 Z80 於 2008-10-29 01:05 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

放電:開機後進入 BIOS,直至自動關機為止? 唔入 OS ? (windows / linux) =..=a

TOP

原帖由 Hippo 於 2008-10-26 01:08 發表
放電:開機後進入 BIOS,直至自動關機為止? 唔入 OS ? (windows / linux) =..=a


因為入到 BIOS 會比入到 OS 耗電
比方說入到 BIOS 耗電 80W
但入到 OS 可能只耗電 70W (@ Idle)
係用 Wattmeter 度過多部機嘅經驗 (但未度過 eeepc)

因為唔想入到 OS
再行 sw 嚟 full-load 部機
所以入 BIOS 似乎係最簡單又唔會令放電過急嘅方法

[ 本帖最後由 Z80 於 2008-10-26 01:39 編輯 ]

TOP

其實點放都好難過急, 0.2c 對lion 絕對唔嚴苛, 要5小時放走12000mAh, 姐係12000 X 7.4 /5 = 17760 = 17.7W

901 IDLE 用 6.X W, FULLLOAD 用8.X W, 開埋WIFI 10W 到.

XP 的話我會建議入到去用ORTHOS 煲機同埋開到MON 最光, 可以快少少冇電

TOP

原帖由 hunting4you1 於 2008-10-26 01:46 發表
其實點放都好難過急, 0.2c 對lion 絕對唔嚴苛, 要5小時放走12000mAh, 姐係12000 X 7.4 /5 = 17760 = 17.7W

901 IDLE 用 6.X W, FULLLOAD 用8.X W, 開埋WIFI 10W 到.

XP 的話我會建議入到去用ORTHOS 煲機同埋開到MON 最光, 可以快少少冇電


放電還放電
另一方面小弟又不唔係太忍心去 "烤機"

TOP

原帖由 Z80 於 2008-10-26 01:56 發表


放電還放電
另一方面小弟又不唔係太忍心去 "烤機"



可以EEECTL  推高風扇呢= = 我粒ATOM 長期行1.86Ghz 的= =

TOP

原帖由 hunting4you1 於 2008-10-26 02:14 發表



可以EEECTL  推高風扇呢= = 我粒ATOM 長期行1.86Ghz 的= =


還掂都只係放幾次電
費事攪咁多嘢   

啱啱將新電放完
用咗4個半鐘
而家開始第一次充電

TOP

剛完成第一次放電測試

原裝電放電時間:4 hrs 20 min
第一次放電時間:7 hrs 15 min

第一次電池評估容量 = 435 / 260 x 6600mAh
          = 11042 mAh

TOP