[新手]EEEPC901 各問題解决了!!! 感謝解答 !!!!

小弟自買了eeepc 901後
重未 UPDATE 過
後來才發現有得UPDATE

有以下問題

1) 宜家出左1702.我要由最初BIOS UPDATE 返嗎? OR 直接UPDATE 1702?

2) 見左D POST 好似話 UPDATE 後有問題 電腦新手既我好唔好UPDATE 好


THANK~

[ 本帖最後由 samdig02hk 於 2008-10-23 23:08 編輯 ]

1. 直接 update
2. 冇病冇痛唔駛 update

TOP

原帖由 samdig02hk 於 2008-10-23 22:34 發表
小弟自買了eeepc 901後
重未 UPDATE 過
後來才發現有得UPDATE

有以下問題

1) 宜家出左1702.我要由最初BIOS UPDATE 返嗎? OR 直接UPDATE 1702?

2) 見左D POST 好似話 UPDATE 後有問題 電腦新手既我好唔好UPDATE 好


THANK~


1) 直接 UPDATE 最新版即可
2) 有咩問題啊?

TOP

我已update到 1702 了, 都開倒機!! 應該無問題, 有問題會再出update!!

TOP

原帖由 lpanda 於 2008-10-23 22:38 發表
我已update到 1702 了, 都開倒機!! 應該無問題, 有問題會再出update!!


見POST 有些人 冇左wlan  藍芽 等

有D怕

TOP

原帖由 samdig02hk 於 2008-10-23 22:41 發表


見POST 有些人 冇左wlan  藍芽 等

有D怕

每次 update 完 BIOS 部機都會自動熄o左 wifi 同藍牙~
只要 enable 返就可以

TOP

原帖由 amanda_lam 於 2008-10-23 22:45 發表

每次 update 完 BIOS 部機都會自動熄o左 wifi 同藍牙~
只要 enable 返就可以


如何enable 返 THANK~

TOP

問題2)

又見到D網出左eeepc 1000x600 解析度工具
好唔好用?

問題3)

叉電 幾多% 才叉好
我平時用到佢10% 才叉

THANK~

TOP

原帖由 samdig02hk 於 2008-10-23 22:46 發表


如何enable 返 THANK~

BIOS 裡面可以 enable 返~ Fn + F2 都可以

TOP

原帖由 samdig02hk 於 2008-10-23 22:50 發表
問題2)

又見到D網出左eeepc 1000x600 解析度工具
好唔好用?

問題3)

叉電 幾多% 才叉好
我平時用到佢10% 才叉

THANK~


睇唔明係咩需要 1000x600? 原本已經 1024x600~ 況且 1000x600 都唔係咩標準解像度, 用O左應該會令影像變形~

Lithium ion 電就唔使下下用到咁盡先叉~ 咁對舊電唔係最好~
最好三四成去叉, 六七成叉都冇問題~

TOP