300蚊樓下

主要聽開    熊天平個d情歌類         或者係 心寒個類
應該買邊類型既 耳筒/ 入耳  麻煩各位c 兄 介紹下

我唸我喜歡個d 感覺係bass 同立體 掛...

PL30,H260,GH10等等

TOP

姐係聽人聲啦

AKG K-312p
Audio-Technica ATH CK-32
Cyclone PR1
Sound Magic PL-30

......

TOP