有冇人eeepc + NAS?

有冇人eeepc + NAS?
我見NAS既用途多o的, 而且我又可以無限3.5G 上網, 出街有咩需要咪自連番屋企部NAS拎file~
而且NAS又可以BT download, 掟粒seed番去就佢自己行, 我又唔會傷自己部eeepc
加上NAS 又可以配 1TB 海量級儲存。
唯一問題係價格較高, 淨係部NAS都要過千..但諗起出到街睇forum 有好seed想BT, 又可以即刻call NAS做野...爽

[ 本帖最後由 stdy 於 2008-10-17 01:54 編輯 ]

我依+都系口甘玩, 在大陸比 seed 部 nas, 返到香港有得睇. ^0^
重可以起個ftp server. 放d資料及mp3.

TOP

原帖由 VeWeb 於 2008-10-17 09:22 發表
我依+都系口甘玩, 在大陸比 seed 部 nas, 返到香港有得睇. ^0^
重可以起個ftp server. 放d資料及mp3.

ching 用邊隻 NAS呀?
有冇推介??

TOP

nas 最平要幾多錢到

TOP

原帖由 stdy 於 2008-10-17 09:50 發表

ching 用邊隻 NAS呀?
有冇推介??

Synology CS408
或 QNAP 409 Turbo Pro (用緊, 唔錯, 但 interface 冇 Synology 咁好)

[ 本帖最後由 jabawack 於 2008-10-17 11:38 編輯 ]

TOP

原帖由 jabawack 於 2008-10-17 11:36 發表

Synology CS408
或 QNAP 409 Turbo Pro (用緊, 唔錯, 但 interface 冇 Synology 咁好)

嘩, 四隻 hd o個 D 好貴... 我要 1 隻o既都夠...

TOP

原帖由 Hidari 於 2008-10-17 11:47 發表

嘩, 四隻 hd o個 D 好貴... 我要 1 隻o既都夠...

無法啦, 要行 RAID 保障d data, 1 隻既話, 死左就無哂了

TOP

我都係咁玩
不過玩2bays...207+
無行到raid
總係覺得有點浪費space....
可能我D data 唔多仲要啦
都係d歌, movie, software
無左咪算囉
係自己d photo姐...不過有backup...

TOP

我都有咁玩

買單碟 NAS, 加外置harddisk做備份(重要的檔案)

開頭我都覺得2bays 行raid可以backup晒.....但諗諗下,覺得自已的檔案都唔係太重要, 再者起碼加多1千銀(用來買2.5 hardisk for EEEPC 比較好)

但我買NAS  S牌字 j108

速度好慢
傳送到vista notebook,最快都係5.XMb/秒
我用同一部機去Ati website download,最快可以去到6.XMb/秒
證明部NAS速度唔夠

TOP

I used QNAP 109 Pro (1 Bay) previously but now change to 209ProII (2-Bay running at raid 1). I am very satisfy the performance and the function. It's really convenience to use it when I am outside espically at  office.

TOP