stdy 當前離線
進階會員
VeWeb 當前離線
初級會員
TOP
原帖由 VeWeb 於 2008-10-17 09:22 發表 我依+都系口甘玩, 在大陸比 seed 部 nas, 返到香港有得睇. ^0^ 重可以起個ftp server. 放d資料及mp3.
grapekit 當前離線
中級會員
jabawack 當前離線
長老會員
原帖由 stdy 於 2008-10-17 09:50 發表 ching 用邊隻 NAS呀? 有冇推介??
Hidari 當前離線
原帖由 jabawack 於 2008-10-17 11:36 發表 Synology CS408 或 QNAP 409 Turbo Pro (用緊, 唔錯, 但 interface 冇 Synology 咁好)
原帖由 Hidari 於 2008-10-17 11:47 發表 嘩, 四隻 hd o個 D 好貴... 我要 1 隻o既都夠...
buddy25 當前離線
sonic64 當前離線
chowchow2003 當前離線