其實李瑋峰係一個戰士定係一個球員呢????

點解佢咁鍾意打交既????

依家攪到隊波都冇得踢

[ 本帖最後由 yen10cn 於 2008-10-7 13:38 編輯 ]

由電視上識佢起, 已經覺得佢係個打人多過打波的人

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

佢係一個足球隊拳手

TOP

原帖由 otischau1225 於 2008-10-7 13:38 發表
佢係一個足球隊拳手

打手係正職
踢波只係娛樂

都唔明點解會簽
貪好打?

TOP

原帖由 otischau1225 於 2008-10-7 13:38 發表
佢係一個足球隊拳手

踢到火滾猜拳解決

TOP

有D咁既自以為事既球員,成日都以為自己天下無敵,中國足球想救都幾難啦

TOP

原帖由 yen10cn 於 2008-10-7 13:41 發表
有D咁既自以為事既球員,成日都以為自己天下無敵,中國足球想救都幾難啦

以為自己天下無敵....我諗唔止得佢一個
so......good luck

TOP

好打佢又唔係真係好打喎,咁勁咪去英乙英丙同D黑鬼打囉,D黑鬼讓佢2腳又點話喎

TOP

原帖由 yen10cn 於 2008-10-7 13:44 發表
好打佢又唔係真係好打喎,咁勁咪去英乙英丙同D黑鬼打囉,D黑鬼讓佢2腳又點話喎

打波又唔夠一好波, 打交又唔夠人好打

TOP