P4 630 @ 4.51Ghz
PD935 @ 4.74 Ghz
P3 600 EB @  900Mhz

TOP

超頻到 4.××Ghz 長行得唔得:funk:

TOP

PD805

TOP

原帖由 BlackBird 於 2008-11-7 14:41 發表

Celeron-T VS P4(S423)


Celeron-T 唔算同 P4 (S423) 同代(同架構).

但 CELERON 300A 同 PII-300, 同 PII-450 同架構.  只係L2設計不同.  但2者行SLOT 1.
點知陰差陽錯, CELERON 300A 打贏 PII-300, 超頻至450, 打贏埋PII-450.

[ 本帖最後由 yangtz 於 2008-11-10 22:21 編輯 ]

TOP

The best of 300A is that it can be run in dual easily at 450 or above.

TOP

原帖由 MobiusONE 於 2008-11-3 19:02 發表


其實應該P54CS-P55C o個時已經開始有人玩超頻
(但我當時都未識玩電腦,有錯請更正)
不過我諗要數真正流行應該係呢粒Celeron 300A開始(即係第二代Celeron Mendocino)
因為同第一代Covington比加左128K L2 Cache(仲要 ...


當年係Dual C300A @ 450 + Abit BP6 (BX板)
VP6已經係 694X同支援Coppermine

TOP

I have not tried Coppermine but 700E can also run in dual at ~1G.

TOP

原帖由 ways 於 2008-11-5 02:13 發表

我有部陳年P4 1.6G文書機,小弟從未玩過超頻,想超黎玩下
請教下,點先知粒u已經超到極限呢?
同埋溫度方面要keep到幾度以下先安全範圍?


我有粒1.6GA用原廠cooler上到2.7G,之前仲有粒1.6G(舊制程)用同一塊板上到2.23G左右

TOP


HIS BROTHER..

TOP

Celeron 300A
Pentium 4 1.6A
E2160

TOP