白白 當前離線
特級會員
TOP
chung2288 當前離線
中級會員
浪跡天涯 當前離線
yangtz 當前離線
進階會員
原帖由 BlackBird 於 2008-11-7 14:41 發表 Celeron-T VS P4(S423)
eyschoi 當前離線
secretfj 當前離線
好好瞓呢~~
原帖由 MobiusONE 於 2008-11-3 19:02 發表 其實應該P54CS-P55C o個時已經開始有人玩超頻 (但我當時都未識玩電腦,有錯請更正) 不過我諗要數真正流行應該係呢粒Celeron 300A開始(即係第二代Celeron Mendocino) 因為同第一代Covington比加左128K L2 Cache(仲要 ...
Rambus用家II 當前離線
原帖由 ways 於 2008-11-5 02:13 發表 我有部陳年P4 1.6G文書機,小弟從未玩過超頻,想超黎玩下 請教下,點先知粒u已經超到極限呢? 同埋溫度方面要keep到幾度以下先安全範圍?
mclarenfung 當前離線
ACOUSTIC 先係皇道
ipchipang 當前離線