提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 61# to_chan


   

TOP

回復 61# to_chan

我都係用3930k,但係冇你咁低温,你用什么散熱?

TOP

3930k好食電...用P95+AVX煲機幾分鐘mos都已經80幾度, 唔敢用IBT黎燒
之前X79板燒MOS既Case已經屢見不鮮, 都係小心d好

TOP

我用rampage 就沒有這情况,6核130w都正常,佢唔超都快過3770k,如果要花大錢去超3770k,不如買3930k唔超好過。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

h100 燒機
1.jpg

TOP