AndyWilliams 當前離線
巳脫離厭惡性行業
Super Moderator
TOP
althon65fx 當前離線
進階會員
hk1hde 當前離線
中級會員
chung2288 當前離線
gas3000 當前離線
復活節島原居民
原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 21:24 發表 Celeron 300A @ 450 / 600 Pentium III 500E @ 750 / 800 Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before) Pentium 4 1.6A @ 2.13G Pentium 4 2.4C @ 3.6C Pentium 4 3E @ 4.2G Core2Duo E6600 @ 3.6G Core2Quad Q6600 @ 4 ...
bearx 當前離線
Charleslaume
原帖由 gas3000 於 2008-11-5 00:17 發表 Celeron-T 1.0 / 1.1 / 1.2 /1.3GHz, 極少量 1.4GHz
ways 當前離線
原帖由 smilesky 於 2008-11-3 16:23 發表 我粒p4 1.6G超到1.8g止步- -
Alastor! 當前離線
原帖由 MobiusONE 於 2008-11-3 19:02 發表 其實應該P54CS-P55C o個時已經開始有人玩超頻 (但我當時都未識玩電腦,有錯請更正) 不過我諗要數真正流行應該係呢粒Celeron 300A開始(即係第二代Celeron Mendocino) 因為同第一代Covington比加左128K L2 Cache(仲要 ...
dennis12 當前離線
初級會員
原帖由 你咬我食呀? 於 2008-11-2 21:08 發表 p4 1.6ga p4 2.4gc e2140 重有無?>