C300A cache 得128kb @133都係作用不大
當年500e/550e @166fsb  真係爽

TOP

Tualatin Celeron anyone?

TOP

超得最大幅度應該係Pentium P-75 超去 P-166呢!!

TOP

又有486 DX2-50超去 DX2-100呢!

TOP

我有一粒  P4  631-B1好超 C1好超
  C兄

TOP

原帖由 孔明仔 於 2008-11-2 21:24 發表
Celeron 300A @ 450 / 600
Pentium III 500E @ 750 / 800
Pentium III 1G @ 1.5G (i have 1 before)
Pentium 4 1.6A @ 2.13G
Pentium 4 2.4C @ 3.6C
Pentium 4 3E @ 4.2G
Core2Duo E6600 @ 3.6G
Core2Quad Q6600 @ 4 ...


Celeron-T 1.0 / 1.1 / 1.2 /1.3GHz, 極少量 1.4GHz

TOP

原帖由 gas3000 於 2008-11-5 00:17 發表


Celeron-T 1.0 / 1.1 / 1.2 /1.3GHz, 極少量 1.4GHz

當年我c-t1.1 + 4條pc133 256mb(有samsung,rambo)..@1.57ghz
板係2themax的model唔記得左.. 張9000pro打機..very gd

TOP

原帖由 smilesky 於 2008-11-3 16:23 發表



我粒p4 1.6G超到1.8g止步-  -

我有部陳年P4 1.6G文書機,小弟從未玩過超頻,想超黎玩下
請教下,點先知粒u已經超到極限呢?
同埋溫度方面要keep到幾度以下先安全範圍?

TOP

原帖由 MobiusONE 於 2008-11-3 19:02 發表


其實應該P54CS-P55C o個時已經開始有人玩超頻
(但我當時都未識玩電腦,有錯請更正)
不過我諗要數真正流行應該係呢粒Celeron 300A開始(即係第二代Celeron Mendocino)
因為同第一代Covington比加左128K L2 Cache(仲要 ...


呢個就要數486 年代既REMARK CPU 了.... (386都有,但386時我仲係咩都唔識既小朋友)
去到486時期,不法商人會將DX33 超到變DX2-66 黎賣 (SET JUMPER另FSB X2) 仲有D DX4-100之類...請自己想像.. 佢地仲會整甩埋CPU面既字再自己另印落去....我手上都仲有粒REMARK 既K6 200....

個人上第一次超頻係Pentium75... 郁一郁jumper 就變pentium100了 (25x3 > 33x3)
跟住我買任何cpu都會校高一級黎用 (166mmx > 200mmx)
自從MMX233後intel 就開始鎖倍頻了...而我晌果時先知超頻都有分外頻倍頻..
當時的我只係按底板既說明書jumper set 法將cpu 校高一級黎用... 冇理過外頻倍頻
而且當時既底板已開始使用dip switch 作cpu 頻率調校之用... 但當時超頻都未算太流行

而真正開始帶起超頻既,相信係當時pc xxxkly 同其他雜誌推介既p2用風扇- 超頻工具箱吧
當然....我覺得最大既"幫兇"都係internet 既普及.... 超頻知識同方法既相關討論多左好多,亦另更多人開始識超頻同去試
及後去到celeron300a後再經雜誌大幅報導同網絡廣泛流傳,超頻就唔再係少數人既專利了
當時pc xxxkly 仲用致冷片黎超300a 同500e添

去到而家,以經發展到唔超對唔住屋企d 神主牌既年代...

[ 本帖最後由 Alastor! 於 2008-11-5 02:58 編輯 ]

TOP

原帖由 你咬我食呀? 於 2008-11-2 21:08 發表
p4 1.6ga
p4 2.4gc
e2140

重有無?>



how about E8400! it can go through 4G easily!

TOP