matthew1130 當前離線
進階會員
回復 kimlam666 FIX MODE係C1E果D? ()下() 發表於 2014-4-1 10:25
TOP
kimlam666 當前離線
回復 kimlam666 FIX MODE係C1E果D? ()下() 發表於 1/4/2014 10:25
()下() 當前離線
回復 kimlam666 唔想佢自動加電,跟番自己BIOS SET既電壓,LLC變0%就OK? 請問邊度有得較FIX MODE?唔多覺有 ... ()下() 發表於 2/4/2014 06:26
回復 kimlam666 SORRY CHing 原來我塊板FIXED變左做MANUAL,SET電壓得OFFSET,MANUAL我揀,怪唔知得我搵唔 ... ()下() 發表於 2/4/2014 13:06
patricktsang 當前離線
初級會員
y2kweihua 當前離線
Banned