回復  kimlam666

FIX MODE係C1E果D?
()下() 發表於 2014-4-1 10:25



NO
FIX MODE 係固定電壓,頻率改變電壓不會改變
OFF SET會跟 CPU VID 去減電/加電
所以OFF SET 電壓,
頻率改變,電壓亦會隨之而改變

C1E係第2樣野黎

TOP

回復  kimlam666

FIX MODE係C1E果D?
()下() 發表於 1/4/2014 10:25



    no,即係定死個電壓,唔比佢上落

TOP

本帖最後由 ()下() 於 2014-4-2 06:27 編輯

回復 42# kimlam666

唔想佢自動加電,跟番自己BIOS SET既電壓,LLC變0%就OK?
請問邊度有得較FIX MODE?唔多覺有

TOP

回復  kimlam666

唔想佢自動加電,跟番自己BIOS SET既電壓,LLC變0%就OK?
請問邊度有得較FIX MODE?唔多覺有 ...
()下() 發表於 2/4/2014 06:26



    咪你offset mode 個位羅,auto,offset,fixed

TOP

回復 44# kimlam666

SORRY CHing 原來我塊板FIXED變左做MANUAL,SET電壓得OFFSET,MANUAL我揀,怪唔知得我搵唔到你講既FIXED MODE

TOP

回復  kimlam666

SORRY CHing 原來我塊板FIXED變左做MANUAL,SET電壓得OFFSET,MANUAL我揀,怪唔知得我搵唔 ...
()下() 發表於 2/4/2014 13:06



    我用ASROCK,SRY

TOP

開左LLC MODE 自己手動SET電壓,個電壓行唔到自己SET既倍頻用,LLC MODE會自動幫我加電壓到適合為止?

TOP

粒U體質唔夠好姐
買U如同抽金蛋

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP