Celeron 300A @ 5XX
PentiumIII 500E @ 8XX
E2140M0 @ 3.XGhz

TOP

e8600 唔係去到8ghz 幾咩- -

TOP

原帖由 wl01422387 於 2008-11-3 02:54 發表
e8600 唔係去到8ghz 幾咩- -

is p4

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Celeron 300A 加 440 BX 板 上450 比美 P2 既450當時都幾有快感..............

TOP

Celeron 300A 是否算得係最早一粒超頻u呢 ?
記得當時好難買到呢粒嘢~~~搵到就好似執到寶....

TOP

原帖由 你咬我食呀? 於 2008-11-2 21:08 發表
p4 1.6ga
p4 2.4gc
e2140

重有無?>



我粒p4 1.6G超到1.8g止步-  -

TOP

原帖由 asgiga 於 2008-11-3 12:59 發表
Celeron 300A 是否算得係最早一粒超頻u呢 ?
記得當時好難買到呢粒嘢~~~搵到就好似執到寶....


其實應該P54CS-P55C o個時已經開始有人玩超頻
(但我當時都未識玩電腦,有錯請更正)
不過我諗要數真正流行應該係呢粒Celeron 300A開始(即係第二代Celeron Mendocino)
因為同第一代Covington比加左128K L2 Cache(仲要係全速On-die)同埋MMX SIMD Ext.
本身效能就追得上同期又貴一倍有多既PII 300
同時亦比上一代好超唔少(Covington當年黎講已經係好超之背)
幾乎99%都可以唔+V穩行100外頻或以上
而且散熱方面又唔洗好講究,所以吸引左好多人買黎玩超頻長用
同埋當時Abit出左塊Dual Socket370板(VP6)
好超之餘仲行埋Dual U...可以講話係最早既平民化SMP System

[ 本帖最後由 MobiusONE 於 2008-11-3 19:03 編輯 ]

TOP

最勁都係celeron 300A

TOP

原帖由 極臭~羽毛筆 於 2008-11-2 23:10 發表
冇乜人提過P3 500E

500E/550E@166FSB

TOP