原帖由 asgiga 於 2008-11-3 12:59 發表 
Celeron 300A 是否算得係最早一粒超頻u呢 ?
記得當時好難買到呢粒嘢~~~搵到就好似執到寶....
其實應該P54CS-P55C o個時已經開始有人玩超頻
(但我當時都未識玩電腦,有錯請更正)
不過我諗要數真正流行應該係呢粒Celeron 300A開始(即係第二代Celeron Mendocino)
因為同第一代Covington比加左128K L2 Cache(仲要係全速On-die)同埋MMX SIMD Ext.
本身效能就追得上同期又貴一倍有多既PII 300
同時亦比上一代好超唔少(Covington當年黎講已經係好超之背)
幾乎99%都可以唔+V穩行100外頻或以上
而且散熱方面又唔洗好講究,所以吸引左好多人買黎玩超頻長用
同埋當時Abit出左塊Dual Socket370板(VP6)
好超之餘仲行埋Dual U...可以講話係最早既平民化SMP System
[ 本帖最後由 MobiusONE 於 2008-11-3 19:03 編輯 ] |