提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

omfg...........
dude u really did it..... rofl.....
會唔會爆炸架
lionking32 發表於 2013-11-8 12:00


1.7xV直boot入windows就唔知啦......
我呢張圖係用M6F + OC Panel, 用咗D秘技的.......所以唔算太傷U

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇返pi post, 原來你都係同我一樣用h100i
好奇問下,咁high voltage 既情況下,load single threa ...
lionking32 發表於 2013-11-8 12:05


我"宜家"係用H100i呀, 都係多得Yin92嘅hints
SPI 1M, OC Panel show大概6xC Max......有開冷氣
不過跑果幾秒, 唔準嘅

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

諗諗下,粒u爆左lid,都係唔值得咁博
btw, hints 我都想聽小小
lionking32 發表於 2013-11-8 12:17


請細心留意一下hints....
1.
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 94&pid=30317179
2.
我"宜家"係用H100i呀

殊..........

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

等板主來評價......
我都唔係玩得多U......

我果粒4.7G 4C8T, 1.24V可以行wPrime 1024M...
相比係L ...
Advanced Ivan 發表於 2013-11-8 10:45 AM

我都話仲有一粒中上留咗...你要咪出聲囉

TOP

等板主答, 我都係跟佢學緊嘢咋
Advanced Ivan 發表於 2013-11-8 10:58 AM

XTU緊係等呀JOHN答...條友跑XTU燒咗我成條CPU

TOP

樓主粒野有D似我開頭玩果兩粒
體質未算好差...不過絕對唔係上品
一粒能跑1.4V 4.9G 4C8T
一粒只有1.4V 4.8G 4C8T
情況睇你個結果有D似

應該又係1.2X先有4.5G果批

TOP