提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

倍頻同外頻是不同吧
james_lam530 發表於 2012-2-27 20:18



    我知  但1155 唔係k先超到  冇k就冇得玩超?(唔計t boot)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 alexalex731 於 2012-2-27 23:29 編輯
我知  但1155 唔係k先超到  冇k就冇得玩超?(唔計t boot)
computerzone 發表於 2012-2-27 22:36

都仲可以超外頻
其實咁市K都冇得超
因為K都係超TB

TOP