回復  CheeseJai
    我陳你做乜?
O人 發表於 2012-10-4 21:45



    只係好奇ONLY... 如果超頻, 黑條VS金條  似乎無咩大優勢...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

小生超的 CMT8GX3M2B2133C9 也是 HCH9 超 2600

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2508975

TOP

回復  CheeseJai
    我陳你做乜?
O人 發表於 2012-10-4 21:45


你的ram好似係金條唔係黑條

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

CH9 的内存很好超 只要给电压 一般都上得去

TOP

CH9 11xx

TOP

回復  freedom01


    香港行貨綠色PCB,我唔知咩金咩黑....總之都係唔穩就加小小電上....
洗X去TB 搵黑條 ...
O人 發表於 2012-10-9 00:06

原來C兄你連金條、黑條都未識分 ,唔該使用搜索功能,睇下d舊主題點分喇!
差d唔記得我都有開過金條與黑條的主題

TOP

原來C兄你連金條、黑條都未識分 ,唔該使用搜索功能,睇下d舊主題點分喇!
差d唔記得我都有開過金條與 ...
freedom01 發表於 2012-10-9 23:43


即係香港行貨果隻係金條??

TOP