回復 9# jackiefx


    OK .THX 我陣間試下先.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  jackiefx


    我相信貴係有原因
japan53 發表於 2012-8-9 21:07


原因就係佢保證你上到2133,THAT'S ALL.超頻好玩在用蔗渣價錢有燒鵝味道,燒鵝價錢有燒鵝味道有咩值得晒

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  jackiefx


    ram都有得灑你個世界真係細
japan53 發表於 2012-8-9 21:25


一定比你大

TOP

重有 你試得黎 買條快既會會實際D呢
japan53 發表於 2012-8-9 21:29


咁你就唔好係超頻區係咁問人'算OK嗎'啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁你就唔好係超頻區係咁問人'算OK嗎'啦
jackiefx 發表於 2012-8-9 21:32
我睇過......講真CPU算一般,RAM個 PART佢應該未試真

TOP

我睇過......講真CPU算一般,RAM個 PART佢應該未試真
billyduck 發表於 2012-8-9 21:36


MEMTEST都未RUN番1000%就以為上到,咁我上2600都得啦
超頻係咩都未熟就係度晒

TOP