myricky 當前離線
Banned
TOP
冰水半糖 當前離線
請問您今天要來點兔子嗎 ... ...
Moderator
~神~ 當前離線
初級會員
bobocar 當前在線
進階會員
我入咗隻GX-7,板同U同Ching你一樣,用1.2X Volt行45*100,都有成7X度,點算~? ... alexyau1018 發表於 2012-5-9 21:38
alexanderman 當前離線
The life as a programmer
我入咗隻GX-7,板同U同Ching你一樣,用1.2X Volt行45*100,都有成7X度,點算~? ... alexyau1018 發表於 2012/5/9 21:38
dn887766 當前離線
jackiefx 當前離線
單手掐死熊
溫度算係咁拉 我用3570k同m5g, , 用tpc 812 dual cm stock fan,linx peak core temp都上78度 ... alexanderman 發表於 2012-5-13 00:59
alien11 當前離線
溫度算係咁拉 我用3570k同m5g, , 用tpc 812 dual cm stock fan,linx peak core temp都上78度 ... alexanderman 發表於 13/5/2012 00:59