llcc 當前離線
中級會員
TOP
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
sada14 當前離線
進階會員
回復 llcc 佢係寫節能版, 點都信下佢既.. 而家將就用住先.. 頂唔順就把心一橫up 去 2600 or E3 123 ... mcdull 發表於 2011-10-25 14:29
美奈子廚 當前離線
說好的環保呢 sada14 發表於 2011-10-25 18:52
kirafung 當前離線
回復 sada14 ha.. 因為環保係建基於做到你最基本要做既野之後既考量. 如果我整部server.. serve唔到我 ... mcdull 發表於 2011-10-26 08:43
如果對運算效能有要求, 建議直上 2600 不過 budget 問題, 我都係用緊 X58 + W3520 做server... 但 ... kirafung 發表於 2011-10-26 10:10
我之前係18GB.. 而家係16GB..都okay 既.. 其實我一直都唔覺唔覺.. 直至攞返個陳年電量計出來一插. 部X58 ... mcdull 發表於 2011-10-26 10:56