原帖由 a14236987 於 2009-5-31 16:40 發表
呢粒u幾多度以上先為危險?
我驚真係玩大左一個唔覺意燒左

download 返個coretemp
http://www.alcpu.com/CoreTemp/

TOP

原帖由 老餅干 於 2009-5-31 16:48 發表

download 返個coretemp
http://www.alcpu.com/CoreTemp/

唔該哂你先.. 其實我係想問下上到幾多度為之危險??

TOP

危險就唔知喇,我部notebook CPU 打機時 70度照用。俾一個可以接受既數字,閒置時3x度,full load 5x度,咁樣就OK,呢個係我認為既超左頻+散熱做好既參考。(就算4x~>6x/7x都唔壞架喎,3x~5x只係安心D)當然愈低愈好啦。

會唔會用緊原裝散熱呢?如果玩超頻建議你買番個$200up既散熱器,例如Hyper212/風神鍛,溫度控制明顯好好多。

[ 本帖最後由 天仇 於 2009-5-31 17:03 編輯 ]

TOP

回#12
我個人認為 65C 樓下

TOP

唔該哂咁多位先 有唔明我會再問

TOP

肯定算超啦。。。

TOP