|
 
|
13#
發表於 2009-5-31 17:02
| 只看該作者
危險就唔知喇,我部notebook CPU 打機時 70度照用。俾一個可以接受既數字,閒置時3x度,full load 5x度,咁樣就OK,呢個係我認為既超左頻+散熱做好既參考。(就算4x~>6x/7x都唔壞架喎,3x~5x只係安心D)當然愈低愈好啦。
會唔會用緊原裝散熱呢?如果玩超頻建議你買番個$200up既散熱器,例如Hyper212/風神鍛,溫度控制明顯好好多。
[ 本帖最後由 天仇 於 2009-5-31 17:03 編輯 ] |
|