sapphire4890 當前離線
進階會員
D散熱膏絕緣嫁喎……唔係咩? via HKEPC Reader for Android jacky1d01 發表於 2014-6-8 00:31
TOP
jacky1d01 當前離線
唔清楚 但圍到幾高 打直部機一樣死 (Sent from HKEPC iPhone app) ... sapphire4890 發表於 2014-6-8 00:36
我睇開既帖全部都係手提上液金 搵極都冇人講打直擺會點 唔知呢個論壇有冇人玩緊液金呢 :shift ... jacky1d01 發表於 2014-6-8 00:53
室溫,粘度都ok既 但去到70度80度就 我見n年前有師兄話會熔 (Sent from HKEPC iPh ... sapphire4890 發表於 2014-6-8 01:02
係會熔,熔左d金屬先可以完全入到表面d凹凸位 唔熔既話散熱好差 via HKEPC Reader for Android ... jacky1d01 發表於 2014-6-8 01:06
cleverandy 當前離線
epc fans
銀膏通常導電,好多比較強的膏有加金屬粉入去 cleverandy 發表於 2014-6-8 02:49
其實室溫都熔 唔知係唔係呢隻合金,但見人地落cpu core果陣都係好似水銀咁(一粒而不是一pats) ... sapphire4890 發表於 2014-6-8 01:15
條友部機好似係打直放,不過唔知佢講乜 而且唔係你個款 jacky1d01 發表於 2014-6-8 09:39