D散熱膏絕緣嫁喎……唔係咩?  

via HKEPC Reader for Android
jacky1d01 發表於 2014-6-8 00:31
唔清楚 但圍到幾高 打直部機一樣死


(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

本帖最後由 jacky1d01 於 2014-6-8 00:57 編輯
唔清楚 但圍到幾高 打直部機一樣死


(Sent from HKEPC iPhone app) ...
sapphire4890 發表於 2014-6-8 00:36

我睇開既帖全部都係手提上液金
搵極都冇人講打直擺會點

唔知呢個論壇有冇人玩緊液金呢


我個人「覺得」因為有張力的緣故,應該係唔會漏既

via HKEPC Reader for Android

TOP

我睇開既帖全部都係手提上液金  
搵極都冇人講打直擺會點

唔知呢個論壇有冇人玩緊液金呢 :shift ...
jacky1d01 發表於 2014-6-8 00:53
室溫,粘度都ok既 但去到70度80度就
我見n年前有師兄話會熔
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1679356

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

室溫,粘度都ok既 但去到70度80度就
我見n年前有師兄話會熔


(Sent from HKEPC iPh ...
sapphire4890 發表於 2014-6-8 01:02

係會熔,熔左d金屬先可以完全入到表面d凹凸位
唔熔既話散熱好差

via HKEPC Reader for Android

TOP

係會熔,熔左d金屬先可以完全入到表面d凹凸位
唔熔既話散熱好差

via HKEPC Reader for Android ...
jacky1d01 發表於 2014-6-8 01:06
其實室溫都熔
唔知係唔係呢隻合金,但見人地落cpu core果陣都係好似水銀咁(一粒而不是一pats)
http://m.youtube.com/results?q=liquid%20metal&sm=1


(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

D散熱膏絕緣嫁喎……唔係咩?  

via HKEPC Reader for Android
jacky1d01 發表於 2014-6-8 00:31

銀膏通常導電,好多比較強的膏有加金屬粉入去

TOP

銀膏通常導電,好多比較強的膏有加金屬粉入去
cleverandy 發表於 2014-6-8 02:49
$2支成個石屎果啲我唔信加左
但果啲導熱效果

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

本帖最後由 jacky1d01 於 2014-6-8 09:41 編輯
其實室溫都熔
唔知係唔係呢隻合金,但見人地落cpu core果陣都係好似水銀咁(一粒而不是一pats)

...
sapphire4890 發表於 2014-6-8 01:15



條友部機好似係打直放,不過唔知佢講乜
    https://www.youtube.com/watch?v=Oql3aerGS5k

而且唔係你個款

TOP

條友部機好似係打直放,不過唔知佢講乜
   

而且唔係你個款
jacky1d01 發表於 2014-6-8 09:39

一開LINK以為係喪心病狂既...
btw, 安全措施點都要做足既...奶野先黎後悔就無謂啦
http://game.ali213.net/thread-5063407-1-1.html

TOP

其實室溫都熔
唔知係唔係呢隻合金,但見人地落cpu core果陣都係好似水銀咁(一粒而不是一pats)

...
sapphire4890 發表於 2014-6-8 01:15

我講果隻係甘,查完係好似有層銀箔係面
http://www.coolaler.com/showthre ... boratory-Liquid-Pro

TOP