krispc 當前離線
中級會員
你意思係你bios較左45x但係行唔到4.5GHz? wilson030 發表於 2015-3-31 23:00
TOP
541023 當前離線
Banned
lkl0120 當前離線
Moderator
set 45,電壓1.31,上唔到4.5得4.4,點解既師兄? krispc 發表於 2015-3-31 09:58 PM
x41 x42 咁電壓果度使唔使升?可唔可以畀個壓參考下 krispc 發表於 2015-3-31 10:10 PM
宜家set左1.20電壓,bios set x46,行4599左右,用linX粒U FULL LOAD,點解既? krispc 發表於 2015-3-31 11:35 PM
關唔關散熱問題? krispc 發表於 2015-3-31 11:07 PM