你意思係你bios較左45x但係行唔到4.5GHz?
wilson030 發表於 2015-3-31 23:00


    係

TOP

你意思係你bios較左45x但係行唔到4.5GHz?
wilson030 發表於 2015-3-31 23:00


    我而定係bios set 46,但行係4598.93MHz,電壓1.266V,真係神奇

TOP

你意思係你bios較左45x但係行唔到4.5GHz?
wilson030 發表於 2015-3-31 23:00


    關唔關散熱問題?

TOP

宜家set左1.20電壓,bios set x46,行4599左右,用linX粒U FULL LOAD,點解既?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

set 45,電壓1.31,上唔到4.5得4.4,點解既師兄?
krispc 發表於 2015-3-31 09:58 PM

99.94 X 45 =4497.34
你唔係同底板計婆那數掛

TOP

x41
    x42
咁電壓果度使唔使升?可唔可以畀個壓參考下
krispc 發表於 2015-3-31 10:10 PM

圖文並茂
我第一段有講

TOP

宜家set左1.20電壓,bios set x46,行4599左右,用linX粒U FULL LOAD,點解既?
krispc 發表於 2015-3-31 11:35 PM

主機板Clock Generater問題
100MHz外頻有D會係99.7
有D會係100.12
無得講喎.......................................
普通數學問題

TOP

關唔關散熱問題?
krispc 發表於 2015-3-31 11:07 PM


咩機箱咩散熱呀?

TOP