本帖最後由 wsoft2002 於 2013-7-16 17:26 編輯

回復 70# Super169
唔好用閃鑄版 ReplicatorG! 佢無得較 SF5 参數,用官版或SailFish版啦!

利申:我用緊 Sailfish 版 ReplicatorG 040 R16

http://www.thingiverse.com/thing:32084

TOP

回復 68# wsoft2002

立方體
唔係想開戰...
不過我都講明左COMPLEX MODEL....
就唔會想OUTPUT 10MM3咁細...............................
STL過百MB既野好易出事 問題唔只係格式問題 其實係轉換果時出問題 就算MAX轉都係咁
上次出個MODEL其實畫果時都係幾十MB 1:1 SIZE少於50*50MM
但轉出STL就變左200MB有多 之後用MAX開HANG埋機
STL缺點太多 雖然大部份軟件都食到 但就係因為佢D野太BASIC 所以愈COMPLEX既MODEL愈易出事
有時係你個軟件無事 但出STL就又出事 咁我都唔知係邊到執返好佢啦

TOP

本帖最後由 Super169 於 2013-7-16 18:09 編輯
回復  Super169
唔好用閃鑄版 ReplicatorG! 佢無得較 SF5 参數,用官版或SailFish版啦!

利申:我用緊 Sailf ...
wsoft2002 發表於 2013-7-16 17:13


唔該哂 ching, 一定會試.
我仲未有機在手.  如果我無睇錯, SaiFish 好似只係 firmware, 我要有機至玩到.

不過, 我又心急問定先:
呢度講緊閃鑄果部機, 係咪可以直接升級 Makebot 既 firmware?   再用埋佢個 Makeware 執位出 output?  駛唔駛改野的.
雖然有 ching 話用緊無問題, 但由於你地都係高手, 我唔知一個乜都唔識既新人, 攪唔攪得掂.  係咪好似平時同電腦或者手機升 BIOS 一樣?

另外, 唔知 ching 知唔知, 家陣訂果部機, 內部既機件, 應該係等同於 Makebot 既 Replicator 1 定係 Replicator 2x.
我見個款係 replicator 1, 但係閃鑄個網講可以出 0.1mm, 又好似應該係 replicator 2x 既內涵 (我見網上講 replicator 2x 其中一個改進係去到 0.1mm).  唔知如果想搵說明書睇, 升級 firmware 或者行 software, 應該當係 replicator 1 定係 replicator 2x.

TOP

已申請開團,現正等批

TOP

回復 74# Offer


    如果成功,請問會用咩付款方式呢?

TOP

已申請開團,現正等批
Offer 發表於 2013-7-17 00:24



好野!  就快得喇, 好心急呀.  
我已經開始整緊圖, 諗住 tune 好機就有得印.

請問 ching 同閃鑄傾好左未? 家陣如果每位有興趣既 ching 都加入, 都成十幾部, 唔知每部大約可以平幾多?  平左既錢可以用黎買耗材.

不過, 正如上面既 ching 問, 都成 6k, 唔知 ching 諗住點收錢?  十幾部都成十皮, 我估 ching 都無可能貨到至收.
比左錢之後係咪當我地自己訂機, 比埋地址直送去我地屋企?

TOP

用之前講既團購流程, A sir 批左之後, 要 5-7 天 order, 之後 5 天入數, 2-3天 發貨, 3-4天速遞...今日批最快都要 8 月頭.  可能去左旅行.

ching  請問有無機會八月前送到貨呢?  我可以盡最快速度報團過數的.

TOP

用之前講既團購流程, A sir 批左之後, 要 5-7 天 order, 之後 5 天入數, 2-3天 發貨, 3-4天速遞...今日批最 ...
Super169 發表於 2013-7-17 09:39


c hing, 你會唔會太心急?

TOP

如果真係可以, 我都想七月尾八月頭有, 因為呢段時間得閒 d, 不過而家己經七月十七....

TOP

c hing, 你會唔會太心急?
bryannt 發表於 2013-7-17 10:34


當決定左要買既玩具, 反正都無乜變數, 更係想越快有就越好喇.  早買早享受嘛.
既然都學玩既野, 早 d 用熟左, 早 d 玩到.........

哈哈...講黎講去, 都只係證明番 我都係好心急同貪玩既人.

TOP