提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 735# HK-Steven


   太貴,應該玩住4bay先
另外想問個os個介面係點樣?做到d咩?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

lycjones : (5)萬由 4 bay U-NAS mini server(2GB DDR3版本)     HKD:$1640 x 2 = 3280

TOP

其實可吾可以加錢要套OS? 我想要套OS,但係吾鐘意塊板

TOP

回復 732# HK-Steven

但係明天都開團啦,
First older first serve 丫,
咁6/8bay咪要稍後處理....

TOP