我可以搞到一間國內大廠既LED燈
不過型號就應該得MR16同其他型號既商用嵌入式LED燈

TOP

好有興趣
但最緊要係安全.. 其次質量~

TOP

本帖最後由 crabcrab 於 2010-4-14 12:19 編輯
如果我搞奧的亮既led有無問題?我雖然本身唔係團購搞手,但係應該申請既話都合資格掛?不過都要睇 ...
B-52 發表於 2010-4-13 22:21


試問問乜野價?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

進展如何?

TOP

好有興趣
但最緊要係安全.. 其次質量~
kenfung 發表於 2010-4-14 11:40


安全同質量掛鉤

質量唔好,就好危險



幾時開呀

TOP

我可以搞到一間國內大廠既LED燈
不過型號就應該得MR16同其他型號既商用嵌入式LED燈 ...
lunxg 發表於 2010-4-14 00:29


即是什麼呢?

TOP

本帖最後由 lunxg 於 2010-4-16 01:20 編輯

回復 67# crabcrab

即係呢隻

    http://www.tons.com.tw/newEbiz1/ ... derField=createDate
俗稱"射燈",有3同7W兩隻
(3W LED=20W射燈火力
7W LED=60W射燈火力)
成件都用陽極處理既鋁做
百五蚊一盞

其他專業燈具可以睇下佢既WEBSITE

TOP

本帖最後由 lunxg 於 2010-4-16 01:15 編輯

大家可以睇下呢個網站
http://www.tons.com.tw/
佢剛剛係台灣上市
專做LED專業燈飾,LED芯片主要使用德國OSRAM同日本NICHIA
(唔係大陸封裝廠可比,保證有10000小時壽命同光衰周期長)
不過就要係貴D(MR16射膽$150左右)

同埋人地係做專業照明既,所以冇家用既PAR30(螺紋款)
睇下個網站有冇啱玩既

TOP

open

TOP