我見到True Black 120 d report
唔係好敢買mega shadow

TOP

原帖由 cccccctt 於 2009-9-7 09:24 PM 發表


根本同一樣野.....

正如U120Extreme 同 True black 120

我估都只係由金色轉了做黑色,
咁理論上黑色係可以容易 d 吸熱和散熱的。
但實際呢..........知唔知可以差幾多度?

TOP

原帖由 lorym 於 2009-9-7 21:59 發表

我估都只係由金色轉了做黑色,
咁理論上黑色係可以容易 d 吸熱和散熱的。
但實際呢..........知唔知可以差幾多度?


多左層黑鎳...對效能無幫助ga

TOP

原帖由 ★杰☆仔★ 於 2009-9-7 21:51 發表
我見到True Black 120 d report
唔係好敢買mega shadow


呢d....

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1209839

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1163675

TOP


本來佢既目的唔係防氧化既咩
但咁樣好似仲衰過...

TOP

原帖由 ★杰☆仔★ 於 2009-9-7 10:14 PM 發表

本來佢既目的唔係防氧化既咩

我覺得唔係囉!
廠商將佢變黑應該係想佢散熱效能有所提升的。

TOP

原帖由 lorym 於 2009-9-7 22:45 發表

我覺得唔係囉!
廠商將佢變黑應該係想佢散熱效能有所提升的。


事實係無效能提升囉

TOP

原帖由 cccccctt 於 2009-9-7 10:47 PM 發表


事實係無效能提升囉

咁....................就真係變左賣樣囉!

TOP

我.....................路.............................過............................架..............................咋........................

TOP

樓主,
如果我係 AMD 想用Prolimatech Megahalems 和兩把風扇,
咁係咪要:
Prolimatech Megahalems 一套
風扇扣具一套
AMD 底座一套

TOP