等你

但睇落都幾難, 咁多人支持, 一人十粒(我想買廿粒)都隨時幾百粒電, 唔知轉運寄唔寄了, 運貴又難估.

無人出手嗎?
RoyKwan 發表於 2015-8-17 11:53

TOP

本帖最後由 562379813 於 2015-8-18 01:18 編輯

http://t1.hkepc.com/forum/viewth ... p;extra=&page=1
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2130336&extra=&page=4
睇番好多舊post,好似都冇咗影咁

TOP

等我問問相機佬有無得攪先

TOP

等你

但睇落都幾難, 咁多人支持, 一人十粒(我想買廿粒)都隨時幾百粒電, 唔知轉運寄唔寄了, 運貴 ...
java2 發表於 2015-8-17 23:59


轉連根本唔洗諗....寄船好似仲得,不過有排你等..邊會有人肯攪

TOP

團購比自己買會仲貴,有朋友去開可以叫佢買/集運

團購做唔到$8-9/粒無意義

TOP

支持但要睇最後價錢

TOP

見最平街檔 2A eneloop pro $88 4粒(@22), 2A eneloop $68 4粒(@17);
hk pan記專門店分別係  $128 4粒(@32), 2A eneloop $100 4粒(@25).

$8-9/粒冇乜可能吧.

團購比自己買會仲貴,有朋友去開可以叫佢買/集運

團購做唔到$8-9/粒無意義 ...
zoin0000 發表於 2015-8-18 12:27

TOP

support

TOP

團購比自己買會仲貴,有朋友去開可以叫佢買/集運

團購做唔到$8-9/粒無意義 ...
zoin0000 發表於 2015-8-18 12:27


日本online個價都要17蚊粒,即係要攪手半價讓比你,咁你明點解冇人攪了

TOP

相機佬話無得攪,大家死心好了。

TOP