最好可以攪得成,多d人買之後再便d

TOP

m200mk2!!!!!!!

TOP

原帖由 g3white 於 2009-3-17 00:47 發表

你要攪的話大把人送分比你

哈哈
都唔一定嫁你先係第一個咁講
我係想攪0既

TOP

s3w 個價包唔包運費??  如果件貨去到a shop 自取,價錢唔多過$280,可以考慮下

TOP

回覆 44# 的帖子

問題係a shop比唔比放
s3w都唔細盒

TOP

太大舊喇......

TOP

s3w唔錯

TOP

原帖由 fubjj 於 2009-3-17 01:53 發表

哈哈
都唔一定嫁你先係第一個咁講
我係想攪0既


如果真係要咁先搞得成, 我都唔介意過分俾你架!   
不過, 係咪真係可以就咁過分? 有冇限制?

如果得, 可以考慮要每個落單的ching平均分擔d分過俾你囉.

TOP

原帖由 fubjj 於 2009-3-17 05:03 發表
問題係a shop比唔比放
s3w都唔細盒

睇數量啦,唔太大量,大家又合作快取就無所謂啦

TOP

如果真係大件又大量,不如分批上

TOP