回覆 29# 水野龍也


謝支持

回覆 30# KC-001

代工可做 2.5平衡 出AT IM series / Fitear
但2.5平衡同Fitear 可能要另外加少少錢 , IM唔使
因為我記得fitear 頭唔平....
2.5 我地會建議用 STAR頭, 因為STAR質量係唔錯,而我地代工其實都只係去高明買 $150/粒
確實要加幾多錢 / 會唔會有其他方案(由ching 提供想用的插頭?), 我會係正式post 再公佈

TOP

支持。2.5平衡比 U10 用物好? Bass 多dd...

TOP

順便問埋
會唔會有Sony EXK 果種頭可以代工到

TOP

有興趣

TOP

支持。2.5平衡比 U10 用物好? Bass 多dd...
terencelaw 發表於 2016-9-29 12:14


想bass 多啲可以玩下金銀合金
neotech 隻合金低頻都不比橙武藤少

TOP

順便問埋
會唔會有Sony EXK 果種頭可以代工到
Once 發表於 2016-9-29 18:05


可以代工exk 頭, 但插頭可能要ching 提供,
我地會諗諗個方案再出post

TOP

本帖最後由 Once 於 2016-9-29 20:41 編輯
可以代工exk 頭, 但插頭可能要ching 提供,
我地會諗諗個方案再出post
~~峰~~ 發表於 2016-9-29 20:06

其實我自己冇exk 頭所以先問下
如果冇就算

TOP

對1,2,4
有興趣

TOP

對item 4 有興趣,4絞代工大約幾錢?

TOP

回覆 34# mandel

回覆 38# lin_pc_dIy

謝支持!
預計下星期頭會開正式post

TOP