回復  A君

不如A-Sir聨絡下RS,
睇下有無机會成團,
貴小小吾係大問題,
好過吾成團啦!
...
hohin 發表於 18/11/2011 13:09

行定水?

TOP

回復 31# A君

我都吾知,
未買過

TOP

其實RS既貨有冇保養?
KamSing 發表於 2011-11-17 21:48


上次問過佢,佢話自己做噃保養,不過佢唔係用年來計,而係用小時來計

TOP

上次問過佢,佢話自己做噃保養,不過佢唔係用年來計,而係用小時來計
dsm 發表於 18/11/2011 18:59



    咁樣好似制唔過....

TOP

行定水?
A君 發表於 2011-11-18 17:13


RS 好像係英國先係行,香港係咪等同水?

TOP