A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
回復 A君 不如A-Sir聨絡下RS, 睇下有無机會成團, 貴小小吾係大問題, 好過吾成團啦! ... hohin 發表於 18/11/2011 13:09
TOP
hohin 當前離線
進階會員
dsm 當前離線
中級會員
其實RS既貨有冇保養? KamSing 發表於 2011-11-17 21:48
上次問過佢,佢話自己做噃保養,不過佢唔係用年來計,而係用小時來計 dsm 發表於 18/11/2011 18:59
行定水? A君 發表於 2011-11-18 17:13