Offer 當前離線
Moderator
5吋support 到嗎? 會唔會貴好多? 始終電子相架太細唔係咁好bo hk852 發表於 2011-7-10 13:17
TOP
我都想要大d w64k 發表於 2011-7-10 16:10
w64k 當前離線
中級會員
你想要幾大? Offer 發表於 2011-7-10 20:51
awtq 當前離線
wckwok99 當前離線
KinChungE 當前離線
長老會員
我想問圖中既lcd panel包唔包埋? 320x240? KinChungE 發表於 2011-7-10 23:51
當然包埋TFT PANEL Offer 發表於 2011-7-10 23:53
cool4u_hk 當前離線
☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
進階會員
請問是完成品嗎? 想要一塊 有興趣喔.. cool4u_hk 發表於 2011-7-11 05:11