原帖由 aftergood 於 2009-9-19 12:00 發表 
1.8k 真係好平, 唔知點解冇人要
我怕唔成團
雖然得你一個, 但 **我估** 好可能成團, 因為呢個區唔係 '組團咨詢 ', 而係'團購專區' (成團先會入黎呢度). 如果我咁諗係正確, tony 大都好勇呀! 未知有幾多人要,就先開團. 不如你快d 落訂, 或者可以綁死tony 大 (''逼'' 佢得你一個都要受 )
如果將來你買到, 就得你同我同A-sir 有(A-sir 又收收埋埋唔出聲 . 等我以為tony 大先有, 原來送左俾A-sir). 3個人咁冷冷清清, 個同好會唔好開囉 . |