原帖由 A君 於 2009-9-16 20:43 發表

如果2K度都ok 喎

2K好多人買呀

TOP

原帖由 bb8388 於 2009-9-18 03:07 發表

2K好多人買呀


唔好講2k, e +  1.8k 都得一位有興趣.

TOP

原帖由 highflyer 於 2009-9-19 11:02 發表


唔好講2k, e +  1.8k 都得一位有興趣.


1.8k 真係好平, 唔知點解冇人要
我怕唔成團

TOP

原帖由 aftergood 於 2009-9-19 12:00 發表


1.8k 真係好平, 唔知點解冇人要
我怕唔成團

講就天下無敵, 到要埋位又係另一回事

TOP

小弟都眾諗緊...成1.8K...真係可以買到個好靚又實用ga鋁Case了........

TOP

原帖由 aftergood 於 2009-9-19 12:00 發表


1.8k 真係好平, 唔知點解冇人要
我怕唔成團


雖然得你一個, 但 **我估** 好可能成團, 因為呢個區唔係 '組團咨詢 ', 而係'團購專區' (成團先會入黎呢度).  如果我咁諗係正確, tony 大都好勇呀!  未知有幾多人要,就先開團.  不如你快d 落訂, 或者可以綁死tony  大  (''逼'' 佢得你一個都要受 )
如果將來你買到, 就得你同我同A-sir 有(A-sir 又收收埋埋唔出聲 .  等我以為tony 大先有, 原來送左俾A-sir).  3個人咁冷冷清清, 個同好會唔好開囉 .

TOP

真係幾pro,不過唔玩水徙左,同個價。

TOP

原帖由 highflyer 於 2009-9-19 19:51 發表


雖然得你一個, 但 **我估** 好可能成團, 因為呢個區唔係 '組團咨詢 ', 而係'團購專區' (成團先會入黎呢度).  如果我咁諗係正確, tony 大都好勇呀!  未知有幾多人要,就先開團.  不如你快d 落訂, 或者 ...


我都係問緊tony, 希望買到la,好想要
依家用緊lian-li p-60fw 唔夠位上水

TOP

support

TOP