有興趣a

TOP

等繁行!不過都支持

TOP

有興趣~ 幾時截止??

TOP

香港開始有人改到繁體界面 有無可能做到?.?
另有個問題 其實點解會叫公測版既? 會唔會有d咩問題架..因為平時都未聽過會有公測版呢樣野
仲有好似係可以用到筆劃輸入法既?定要自己裝

TOP

原帖由 flyer 於 2009-4-10 23:33 發表
有興趣~ 幾時截止??

今日會開團,留意..係快閃

TOP

原帖由 K1T 於 2009-4-11 01:37 發表
香港開始有人改到繁體界面 有無可能做到?.?
另有個問題 其實點解會叫公測版既? 會唔會有d咩問題架..因為平時都未聽過會有公測版呢樣野
仲有好似係可以用到筆劃輸入法既?定要自己裝

繁體界面係可以做到,公測版係唔會有問題,因為內地正式版唔可以有wifi
五筆係有..

TOP

機套
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我想問下呢批係新貨即09年4月之後出廠既定係早期生產既?因為聽講4月之後出廠既機信號接收改善左

TOP

有興趣, 但遲下M8會減價, 我地呢團會唔會再平d

TOP

原帖由 cfl1008 於 2009-4-8 23:04 發表
Do u have 3G version?


我都想知...

ps. 有興趣

TOP