YIPHOWA 當前離線
初級會員
TOP
bigpen 當前離線
中級會員
flyer 當前離線
K1T 當前離線
~Ziv~ 當前離線
元老會
原帖由 flyer 於 2009-4-10 23:33 發表 有興趣~ 幾時截止??
原帖由 K1T 於 2009-4-11 01:37 發表 香港開始有人改到繁體界面 有無可能做到?.? 另有個問題 其實點解會叫公測版既? 會唔會有d咩問題架..因為平時都未聽過會有公測版呢樣野 仲有好似係可以用到筆劃輸入法既?定要自己裝
miracle23 當前離線
陣風 當前離線
samurai1011 當前離線
原帖由 cfl1008 於 2009-4-8 23:04 發表 Do u have 3G version?