FullHD8 當前離線
中級會員
原帖由 忌廉麻美 於 2009-3-4 09:07 發表 Thanks. 早前睇過 idolclub 大測嘅另一張 5722 http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1135082 行 PCI-E x1 已經可以差唔多去到 Gigabit LAN 嘅極限,所以唔明點解依張要用 PCI-E x4。
TOP
mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
進階會員
469394 當前離線
原帖由 mig33 於 2009-3-4 22:57 發表 AKG兄又有好野毒大家
sunnylee 當前離線
長老會員
168wa 當前離線
snowing 當前離線
wa2000 當前離線