原帖由 fubjj 於 2009-4-20 11:08 發表


我都冇貨係手
呢張係網上搵的

保證真貨?!

TOP

原帖由 mf2008 於 2009-4-20 15:35 發表
Really XLO REFERENCE2 TYPE 10A (1.5m)??

http://goods.ruten.com.tw/item/show?11080102164330
NT$2750 !!

http://cgi.ebay.com.hk/ws/eBayIS ... 97611&indexURL=
US$50 ...

呢個係供應商比我多個優惠,我照話比大家知
佢當然話係真貨啦

我只係覺得130港紙冇所謂啦

真唔真我都要到貨先有得睇
如果冇信心線就唔好加比較好

插頭的圖我問過佢,佢話睇下有冇先send比我
但佢話一定唔係你比的網上的頭

講真我自己都係第一次買咁貴電線

所以請考慮清楚

TOP

重有一個可能性
就係出面真係賺你好多
咁0岩我想買拖皮又唔識發燒級線材,所以唔識賺,同唔敢賺呢d錢囉
哈哈

TOP

原帖由 fubjj 於 2009-4-20 02:52 發表
唔好意思,之前太忙
以下不連a費
S3W
白色$269
黑色$279
30對可成團
如有師兄想本人代訂m200mk2($1200)的話我亦可代訂
(m200mk2太大,只可荃灣工業中心取貨,約到時間就可以,不另加收費)

TW-D1000
10個以下目 ...


拖板同美式電源線應該唔符合機電工程署安全規格的電器。

TOP

原帖由 POKeDOLL 於 2009-4-20 23:15 發表

保證真貨?!

100% 會係B仔,$150買個插頭都未夠。

香港XLO代理昇和影音集團
呢條係 XLO REFERENCE2 TYPE 10A
http://www.richcomav.com/big5/products_detail.asp?ProductID=488


[ 本帖最後由 arrychiu 於 2009-4-21 03:27 編輯 ]

TOP

原帖由 arrychiu 於 2009-4-21 03:19 發表

100% 會係B仔,$150買個插頭都未夠。

香港XLO代理昇和影音集團
呢條係 XLO REFERENCE2 TYPE 10A
http://www.richcomav.com/big5/products_detail.asp?ProductID=488

講真我唔係咁識
冇人要條線其實都冇所謂
但呢個好似係叫TYPE 10C喎

TOP

原帖由 fubjj 於 2009-4-21 03:50 發表

講真我唔係咁識
冇人要條線其實都冇所謂
但呢個好似係叫TYPE 10C喎

我知樓主可能唔識,所以先多口提提,
重有電源英式同美式相位係相反?

TOP

原帖由 arrychiu 於 2009-4-21 04:01 發表

我知樓主可能唔識,所以先多口提提,
重有電源英式同美式相位係相反?

可能我打少左D" "
希望唔好誤會我的語氣啦

我問過北京同香港兩間有賣呢隻拖板的店佢地都係話相位冇咩問題
話唔需要自己轉喎
我自己唔係發燒級,所以我入左都唔會自己轉佢喇
我諗唔會三個人都呃我0既

TOP

呢兩張係我再係網上搵返黎的圖
我諗係有呢個TYPE 10A 0既
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP