7K3000唔好咩?
A君 發表於 2011-8-1 14:18


在 nas 用呢兩款分別唔大,
最重要係有靚offer先係最重要,
辛苦哂!!!

TOP

我send 左信去建達

TOP



希望快D有NEWS 下星期先出去買板U同RAM, WEEK先上深圳收淘仔1U牛

TOP

正!!!等好消息

TOP

回復 12# A君


    咁就等你好消息啦.........

TOP


希望到時可以搭單買番一兩隻先

TOP

有實支持

TOP

我send 左信去建達
A君 發表於 2011-8-1 14:30



    好喎,我岩岩想入2TB

TOP

本帖最後由 mrleung 於 2011-8-1 16:16 編輯

support 建達 d 貨 only.
但 比較鍾意Seagate>日立>WD

TOP

等好消息 too

TOP