本帖最後由 master_yoda 於 2010-4-9 18:37 編輯
count me in
micmicll 發表於 2010-4-8 14:09 
好有興趣
dynasty 發表於 2010-4-8 19:48 
支持
小苦榮 發表於 2010-4-9 15:34 
多謝支持啊鬆d們
2) 新增Brant 簡約版,外型一樣,功能略為減少,價錢控制在$2000之內
會CUT咩? 極有興趣! ...
k2002 發表於 2010-4-8 19:44 
最主要係扶手位只能夠較高低,扶手面不能前後左右調較,其他野係一樣的,今日收到sample,聽日會開箱睇睇,到時再俾料大家la
預我一個Footman,正式開團請PM,thx!
steams@hk 發表於 2010-4-8 19:48 
footman x 1
開團請pm啦
Piglet 發表於 2010-4-9 00:06 
收到
我會買一張。
對brant 牌子較有興趣,因為樓主講過此牌子既椅既設計較新(07年) ...
onwest 發表於 2010-4-8 21:29 
個人認為Brant暫時係同類型中性價比最高既網椅
當然,Nefil 同 Ergohuman Plus 響舒適度、功能上就一定贏Brant,一分錢一分貨係市場上不變定律呢
Dxracer賽車倚可以嗎
yuenchris 發表於 2010-4-9 00:25 
其實好早期我都有興趣攪埋呢張賽車椅,等大家多個選擇,supplier都聯絡埋
不過後來因為團購制度關係令本人不能同時做兩種品牌既網椅
現階段只能同各位DXRACER Fans講聲抱歉呢 |