有無ic架?唔知喎
無 ic 咁佢靠咩 control 個亮度同輸出架?都係唔知
我唔識 led 燈架,佢洗唔洗 regulate 個電壓架?我就咁換左佢開掣
如果要,佢又靠咩來做 regulate架?唔知
如果唔洗,係唔係放粒led落個燈插都會著架?我都係normal家庭燈
佢有無合格證架?唔見有
佢過唔過倒安全標準架?用左18日都未有問題,安全掛
如果爆左整倒人又可唔可以索償架?我都想知

唔記得左,佢有無 詳細 技術規格架?最詳細都係話佢係led燈

真係好多問題,唔好意思。唔使客氣

TOP

我連屋企個神台都換了 LED la
鋪頭D射燈都換了~~~一個月平了幾百蚊電費
OK 架
支持下你la

TOP

回復 4# shingzhk


    A SIR 唔俾開?

TOP

A SIR比開咩?
如果比,我都支持

TOP

本帖最後由 joeman 於 2010-4-7 20:31 編輯

回復 14# 200801
因咩事唔比呢,如果無希望,唯有自己搵方法啦

TOP

本帖最後由 mig33 於 2010-4-7 20:50 編輯

A sir囑咐不要搞LED lights

TOP

A sir囑咐不要搞LED lights
mig33 發表於 2010-4-7 08:49 PM



    咁................有冇原因架?

TOP

如果以安全為首要的話,會否考慮 MEC?

http://www.it2apower.com/TubeSaver_web/html/certification.html

但問左代理都幾貴下

TOP

燈係有人用先會開...
國產LED 咁容易爆...就中國D樓變晒火海啦

TOP

回復 19# hunterxxxyin
化左灰你都唔知啦...

TOP