Banchetto 101 有冇人有興趣,我同廠方好熟,即使係量少都應該可以拿到一個好價,而家仲問緊,好快會有參考價格:

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Doraemon2009 於 2009-9-16 13:52 發表


how much sin ?
ps. this is made in china ?


china d野會爆炸 我唔要

TOP

原帖由 tonychoi 於 2009-9-16 12:09 發表
Banchetto 101 有冇人有興趣,我同廠方好熟,即使係量少都應該可以拿到一個好價,而家仲問緊,好快會有參考價格:


呢D高級野冇咁多錢玩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 tonychoi 於 2009-9-16 12:09 發表
Banchetto 101 有冇人有興趣,我同廠方好熟,即使係量少都應該可以拿到一個好價,而家仲問緊,好快會有參考價格:

依個都幾靚仔

TOP

原帖由 tonychoi 於 2009-9-16 12:09 發表
Banchetto 101 有冇人有興趣,我同廠方好熟,即使係量少都應該可以拿到一個好價,而家仲問緊,好快會有參考價格:

如果2K度都ok 喎

TOP

原帖由 tonychoi 於 16/9/2009 12:09 發表
Banchetto 101 有冇人有興趣,我同廠方好熟,即使係量少都應該可以拿到一個好價,而家仲問緊,好快會有參考價格:

幾$先...?
太貴..我呢D窮人玩唔起

TOP

原帖由 aR_man 於 16/9/2009 21:28 發表

幾$先...?
太貴..我呢D窮人玩唔起



即係呢個團?
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP