不如咁:
我地起個 list 出黎, 你黎買, 之後放係拍賣區賣

TOP

原帖由 snoopy11hk 於 2009-4-25 01:23 發表
不如咁:
我地起個 list 出黎, 你黎買, 之後放係拍賣區賣

佢會收唔到訂丫MA咁搞.....

TOP

原帖由 hunterxxxyin 於 2009-4-25 01:27 發表

佢會收唔到訂丫MA咁搞.....

係 ga
但可以收高少少費用

TOP

"愈加" 傘......我諗買好多返黎都好多人想買..

我個人都想要三把啦....

TOP

回覆 184# 的帖子

唔係停買咩?
見到寫"停售"~

TOP

原帖由 snoopy11hk 於 2009-4-25 01:23 發表
不如咁:
我地起個 list 出黎, 你黎買, 之後放係拍賣區賣


咁樣對雙方都無保障呢
收到你地訂, 你又驚我走貨
收唔到你地訂, 我又驚無人買

TOP

佢 now 有個優惠 (小無敵+自動隨身傘 只要390元!),對番港紙 $100 都唔需要

TOP

原帖由 questionman 於 2009-4-25 16:55 發表
佢 now 有個優惠 (小無敵+自動隨身傘 只要390元!),對番港紙 $100 都唔需要


我比更想買大無敵
因為帶得直骨...都係落緊雨
費是遮得背囊遮唔到個人

TOP

也野叫做非電子新手呀?

TOP

原帖由 snoopy11hk 於 2009-4-25 01:23 發表
不如咁:
我地起個 list 出黎, 你黎買, 之後放係拍賣區賣



你個idea唔錯..不過我諗無人買
因為唔知去邊到拿貨....

TOP