大陸團搞到而家都未搞好...

睇泥到7月左右應該開到

TOP

支持雨傘王台灣團,開團今次會多買幾把
因為老婆D朋友都想要

TOP

如果我夠分, 一定會搞

TOP

支持

TOP

各位, 本人下月中會到台灣
如果幫大家訂, 仲有冇人有興趣
如果多人訂, 我先同 ASIR 登記身份證同申請

TOP

原帖由 questionman 於 2009-4-24 16:02 發表
各位, 本人下月中會到台灣
如果幫大家訂, 仲有冇人有興趣
如果多人訂, 我先同 ASIR 登記身份證同申請

當然有性趣啦

TOP

原帖由 hunterxxxyin 於 2009-4-24 16:31 發表

當然有性趣啦


我申請左先啦, 可能貴之前位師兄幾蚊
到時睇反應

TOP

冇用la 不接受非電子新搞手

TOP

原帖由 potatoben 於 2009-4-24 17:17 發表
冇用la 不接受非電子新搞手


係, 團購失敗

TOP

原帖由 potatoben 於 2009-4-24 17:17 發表
冇用la 不接受非電子新搞手

點先叫新手?
不是登記了就可以搞

TOP