代理報個價同街價無分別咁濟,忘記吧

TOP

我想問有無可能會有三叔既2TB HDD呢...??
真係無一間代理有(敢)返...
kyip 發表於 4/8/2011 22:03


呢隻個價應該會好 d ,不過有幾多人要呢?

TOP

街價 30% off ... Maybe

TOP

回復 142# A君


    我要3隻

TOP

如果係VST代理ga 2T有冇得諗?

TOP

感覺上平到5%已經偷笑

TOP

i want  日立2tb

TOP

支持...

開到團預會買4隻2TB FOR 萬由 XD

開多次M4好嗎?

TOP

Samsung我都啱

TOP

代理報個價同街價無分別咁濟,忘記吧
A君 發表於 2011-8-5 13:20


証明DIY生意都好好搵
代理唔憂做
只好忘記團購吧

TOP