原帖由 skk_AiO 於 2009-12-29 12:15 發表
1 原廠電
1 叉座
1 multimedia docking


另外想問下, 叉座會唔會包埋線的?

要問問貨源先,應該不包了

TOP

小弟第一次搞,有咩請多多包涵

TOP

1 原廠電
1 叉座
1 miltimedia docking,

thanks

TOP

1 multimedia docking

Thank you~

[ 本帖最後由 jefferychan 於 2009-12-29 15:54 編輯 ]

TOP

原帖由 Qookei 於 29-12-2009 02:14 PM 發表
小弟第一次搞,有咩請多多包涵


Qookei兄,久違了

TOP

原帖由 mig33 於 2009-12-29 19:57 發表


Qookei兄,久違了

係呀

TOP

1 原廠電

TOP

本帖最後由 kitwu 於 2010-1-21 10:47 編輯

1 原廠電

1 multimedia docking

TOP

幾時能夠成團呢? 我都係第一次參加團購的.....

TOP

1 原廠電
1 叉座
thx!

TOP